Omalovánkománie #6 | Kráska a zvíře


Dnes jsem pro vás nafotila další omalovánky, které momentálně vybarvuji. Začala jsem zase poslouchat audioknihy Harryho Pottera, takže jsem se do omalovánek ponořila víc než dřív. Tentokrát jsem se pustila do Krásky a zvířete, dalšího titulu z produkce Presco Publishing. Tyhle omalovánky mám moc ráda, protože tu najdete jak jednodušší, tak složitější stránky.


Tyhle stránky s přírodními rámečky se mi zalíbily.

Poprvé jsem zkusila vybarvovat vodovkami a vypadá to docela dobře - jen mi to hrozně dlouho trvalo...

Další z přírodních rámečků - po vybarvování na mě ta stránka působí trochu vánočně.


Když zvolím jemnější barvy, na fotkách tolik nevyniknou, ale ve skutečnosti jsem docela spokojená.


Tahle stránka se mi naopak nelíbí vůbec, protože kombinace pastelek a fix nebyl dobrý nápad.


Knihy pochopitelně nesmí chybět!


A samozřejmě ani detail...


Pleťová pastelka opět nevynikla, ale šaty se mi snad docela povedly.


Tohle je jednoznačně moje nejoblíbenější stránka - barevná okna mě bavila a vypadají vážně efektně!




Vyzkoušela jsem i zatím nepoužité barvy ze své sbírky pastelek a nakonec to nevypadá tak špatně.


Nakonec jedno mandalové zvíře, působí to trochu indiánsky...

Vybarvujete ještě omalovánky?
Jaké jsou vaše nejoblíbenější?
Marky

Komentáře

  1. Tuto rubriku mám u tebe na blogu moc ráda. Je to opět moc povedené! :)

    OdpovědětVymazat
  2. JŮŮŮ! :)

    Já tuhle rubriku taky žeru. Vždycky, když to vidím, mám chuť si taky něco vybarvit. Mám doma ještě dvoje nevybarvené mandaly, tak až někdy bude čas a chuť, určitě se do jejich vybarvování pustím. Třeba o vánočních prázdninách by to mohlo vyjít. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, mě zase inspiruje tvoje vybarvování ;) Těším se, až se do mandal pustíš!

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.