Jak jsem organizovala knižní sraz...

Možná si někteří z vás všimli, že jsme spolu s Ellen z blogu Between Paper and Mind minulý čtvrtek organizovaly Prázdninový knižní sraz v pražských Riegrových sadech. V tomhle článku bych se s vámi chtěla podělit o pár zážitků z toho příjemného slunečného odpoledne...



Předpověď počasí nás s Ellen trochu děsila, a tak jsme se rozhodly sraz z volného prostoru parku přesunout do Zahrádek, kde si člověk může sednout pod slunečník ke stolu, takže by nás případný déšť nezastihl nepřipravené. A co se na konec stalo? Samozřejmě bylo sluníčko a nespadla ani kapka. Ale vlastně si nemám na co stěžovat - lepší, než kdyby to bylo naopak.

Na srazu se nás nakonec sešlo osm, což byl takový ideální počet. S Ellen jsme si totiž připravily kvíz o knižní ceny, které se takhle přesně rozdělily mezi všechny účastníky. Kvíz měl zjevně úspěch a každý si našel knížku podle svého gusta. Nakonec jsem si jednu odnesla i já. Na stole totiž po rozebrání knih podle pořadí bodů v kvízu zbyly ještě dvě knihy: Já a pan Darcy od Alexandry Potter a Odpusť mi Megan od Abbie Rushton. První titul si nakonec vzala Dani. No a uhodli jste, Megan jsem si odnesla domů já. Ale zato jsem se pěti knih zbavila... a to se počítá!


Po kvízu se rozproudila vášnivá debata o knihách, která nakonec vyústila v improvizovaný Humboocký Marry Kiss Cliff TAG. I když vymyslet hrdiny, které všichni známe, byl docela oříšek, nakonec jsme se v rozhodování docela shodly. Kromě Aspena. Aspen měl letět ze skály, že ano Deny?

TAG se opět nějakou náhodou přeměnil v konverzaci (nejen) o knihách, ale pak jsem se najednou podívala na hodinky a zjistila, že je čas jít domů. Ještě jednou moc děkuji všem, kdo přišli. Moc jsem si sraz užila a těším se, až zorganizuji nějaké další setkání knihomolů, protože o knihách se zkrátka dá bavit opravdu dlouho... A děkuji taky Carol za její skvělé muffiny!

Chodíte na knihomolské srazy?
Kdy a kde byste uvítali další pražský knižní sraz?
Marky

P.S. Příště si nezapomenu foťák, slibuju. A pak budou na fotkách i lidi, nejenom jídlo.

Komentáře

  1. Ty jo... ráda bych se někdy takového srazu zúčastnila. Zní to báječně - v létě v parku. Super piknik. :-)
    Fajn jsou třeba Letenské sady nebo Parukářka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zase něco vymyslíme, neváhej se přidat!

      Vymazat
  2. Ježiš, já už bych se fakt měla někdy nějakého srazu zúčastnit. :D Slibuju, příště dorazím! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jak ráda bych se zúčastnila nějakého srazu! Bohužel je všechno daleko. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda! Třeba se ti to jednou přece jen podaří...

      Vymazat
  4. Jé, o tom jsem třeba vůbec nevěděla. Málo tě sleduju, no. A i tak, těžko říct, jestli bych se začlenila do vaší společnosti. :D Ale třeba to jednoho dne zkusím! Je dobře, že jste si to užily. Srazy jsou fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, já to zas tolik nepropagovala... Určitě bych tě ráda někdy viděla :)

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.