Můj vysněný čtecí koutek


Ahojky!
Určitě jako správní knihomolové víte, že březen je měsícem knihy. Letošní březen se také snad stane konečně měsícem, kdy mi dorazí moje nová knihovna a já budu konečně moci nafotit tak dlouho slibovanou bookshelf tour. Než se ale dočkáte pohledu na můj skutečný pokoj plný knih, spolu s Favi jsem si pro vás připravila svůj vysněný čtecí koutek.

Zvolila jsem studenější a světlejší barvy a držela se skandinávského stylu nábytku, protože se mi zkrátka moc líbí a myslím, že příjemně provzdušní čtenářský prostor. Koláž jste si už mohli prohlédnout nahoře v článku, ale teď bych ještě ráda řekla něco o jednotlivých předmětech, které jsem si do svého vysněného čtecího koutku vybrala.

Nejdůležitější je pochopitelně samotná knihovna. Vybrala jsem si jednoduchou bílou se spodními uzavřenými úložnými prostory a žebříčkem - to byl můj sen od chvíle, kdy jsem poprvé viděla Krásku a zvířePokud si ale knížky chci skutečně číst, neměla bych zapomenout ani na sedací pytel. I o tom už totiž nějakou dobu sním.

K pytli by se mi skvěle hodily i pohodlné polštářky, kterých najdete na Favi neskutečné množství všemožných tvarů, vzorů a barev a já bych na ně mohla koukat donekonečna. Tomu by se snad dalo zabránit jedině tím, že bych si na stěnu pověsila hodiny, které by mi připomínaly, že na válení se s knihou bohužel nemám celý den.

Do knihovničky bych si kromě knížek ráda přidala i nějaké dekorace. Zalíbily se mi třeba malé květináčky. Jen doufám, že by se květinám v otevřené knihovně dobře dařilo. Také bych určitě doplnila nějaké rámečky s fotkami kamarádů a rodiny. Lucerny by se mi skvěle hodily na blogový instagram a pověsit si vedle knihovny plakát se sovou by určitě ničemu neuškodilo. V neposlední řadě jsem si vyhlédla ještě samolepky na zeď s ptáky. Sice by se mi asi vedle knihovny nevešly, ale moc se mi líbí, tak proč vám je neukázat?

Pokud byste si kterýkoli předmět z mé koláže chtěli pořídit, najdete ho na Favi.


Co by nemělo chybět ve vašem vysněném čtecím koutku a v jakých barvách by se vám líbil nejvíc?
Marky

Komentáře

  1. Mé rozvrzané "čtecí" křeslo je sice báječné, ale taky si umím představit, že bych ho vyměnila za pohodlný pytel. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych zase nepohrdla ani rozvrzaným křeslem, jen kdybych na něj měla dost místa :D

      Vymazat
  2. Studené barvy mám obecně také moc ráda, ale svůj čtenářský koutek si představuji spíše v tmavších a teplejších barvách, hezky útulný a přeplněný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě by asi tmavší barvy uspávaly, i když světlé teplé barvy bych si určitě taky uměla představit :)

      Vymazat
  3. Ha, já jednou budu knížkám věnovat celou místnost a basta! :D Teda asi to propojím i s nějakou pracovnou, aby se teda neřeklo. A asi jsem též spíše pro nějaké světlejší a jemnější barvy. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, krásne! teším sa na fotky :) Aj ja som písala podobný článok, mrkni: http://kniholes.blog.cz/1702/byvanie
    Síce mne to potrvá, kým hoo zrealizujem, no o to viac sa teším, že tebe sa to už podarilo :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, i tvůj článek je moc pěkný a plný inspirace. Držím palce s realizací ;)

      Vymazat
  5. Tvoje volba se mi moc líbí, ale já bych stejně volila spíš teplejší barvy, ale já jsem zkrátka teplomilná :-) A žebřík ke knihovně je nutnost! Teda nejdřív bych k tomu potřebovala pořádnou knihovnu, aby měl opodstatnění (na komínky knih na parapetu jaksi dosáhnu i bez žebříku :-D). Díky za super inspiraci! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji tobě! Já tedy naštěstí ještě zvládám knihy umísťovat do knihovničky, i když už ve dvou řadách, takže parapety jsou zatím volné ;)

      Vymazat
  6. Krásný koutek. Zaujal mě sedací pytel a volba knihovny.
    Na můj čtecí koutek se můžeš podívat zde: http://umermaidky.blogspot.cz/2017/03/cteci-koutek-podle-mermaidky.html
    Hezký večer. Monika

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.