Destrukční deník #17


Ahoky!
Po dlouhé době jsem tu s další dávkou fotek ze svého anglického Destrukčního deníku!.Nemám žádné speciální téma, zkrátka se snažím, aby byl co nejvíc "můj"... Což jste mi vlastně nasadili do hlavy vy se svými komentáři. Tak doufám, že se vám moje výtvory budou líbit a jdeme na to.
Poznáte, odkud pochází ten citát na levé stránce?

Ukázat jsem vám chtěla i zmuchlanou stránku, kterou ale vidíte za "tunýlkem", takže jsem ji už zvlášť nefotila - taky to není žádné umělecké dílo. Zato na duhovou mandalu jsem docela hrdá.

Tady jedno makro na část tunýlku, do které jsem natočila vodu - než začal papír protékat.

Tenhle úkol jsem nesplnila, protože se i zkrátka nechtěla plýtvat provázkem, ale celkem se mi líbí to, co nakonec vzniklo na levé stránce.

Jak překvapující, že mám stále doma příliš mnoho samolepek i několik let poté, co jsem je přestala sbírat.

Sice jsem se opět inspirovala z internetu, ale líbí se mi, jak se sprchová kresba vydařila... Písničky jsem vybírala naprosto náhodně, ale to ostatně ve sprše dělávám taky.

A ještě jeden detail kresby. Barevně by to nevypadalo tak dobře...

Na pravé stránce jsem neměla žádný nápad, a tak jsem se pokusila vytvořit něco kreativního aspoň vlevo. Docela se to povedlo, nebo ne?

Zase další makro. Protože mám ráda barevné kombinace a detaily.

A nakonec jeden z posledních úkolů v deníku, na který jsem vypotřebovala poměrně dost izolepy.

 Jak pokračují vaše Destrukční deníky? Ještě neskončily v propadlišti dějin za omalovánkami?
Marky

Komentáře

  1. Opravdu skvělé! Obdivuju tě, že tě to ještě pořád drží a nadále tvoříš! :) Ta sprcha mě pobavila :D

    OdpovědětVymazat
  2. Až zrak přechází.. Opravdu povedené :)

    OdpovědětVymazat
  3. Heh, Destrukční deník, kde jsou ty časy! :D :) S tím svým si vedeš dobře, fandím ti! :)
    Já mám teď rozdělaný Čurbes, ale jde to pomalu a kdo ví, kolik let zabere jeho dodělávka. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :D Já se držím a myslím, že mě to jen tak nepustí ;)

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.