L | Abeceda knihomola


Ahojky!
Je úterý, takže přicházím s dalším článkem do nového projektu, který pořádám spolu s Kristý. Pokud byste se chtěli přihlásit, instrukce najdete tady. (Nemusíte začínat souběžně s námi... Můžete si vytvořit vlastní abecedu, nebo můžete začít až od dalších písmen, abyste měli své články stejných písmen ke stejnému datu.) Tentokrát tu mám písmeno L - myslím, že první asociace je jasná, ne?

Láska
Tento bod byl určitě jasný každému správnému knihomolovi. Co jiného je pro nás tak důležité jako právě láska ke knihám? Jsou to naši věrní přátelé, které taháme všude s sebou a sdílíme s nimi mnoho okamžiků svého života. A kdyby se vám to zdálo divné, nejste ten správný knihomol. Láska ke knihám je totiž něco, co ne každý pochopí, ovšem já jsem na svou lásku hrdá!

This is cute

Listování
Není nic lepšího než pocit, když si domů přinesete novou voňavou knihu a listujete jejími stránkami a především se těšíte na příběh, který na vás na těchto stránkách čeká. Já se většinou necítím provinile, když si domů přinesu knihu Těším se na ni a listuji jejími stránkami a čtu náhodné věty... Samozřejmě mám tendenci koukat se na poslední stránku, ale pokud se na čtení této knihy opravdu těším, přemůžu se a k poslední stránce se dočtu.

Tumblr KittyA crush on the Sun.

Lítost
Knihomol bývá s pocitem lítosti obeznámen až příliš dobře. Například, když si polijete nebo pošpiníte knihu, případně se vám dokonce udělá oslí růžek. Nebo třeba, když máte v knihovně knihu, která se vám nelíbila (nebo případně mnoho knih) a protože se vám už do knihovny nedaří nic nacpat, musíte zkrátka dát některé knihy pryč. Další takovou situací je, když potkáte člověka, který tvrdí, že nesnáší čtení nebo se dokonce přizná, že ho to nebaví a nezajímá a že čtení je jenom povinná četba. V takových okamžicích převáží lítost nad jakýmkoliv jiným pocitem a knihomol může být jen nešťastný...

reading⚡

A co vy? Jak se projevuje láska ke knihám ve vašem všedním životě?
Koukáte se na poslední stranu knihy? A kdy vás přepadne pocit lítosti?
Marky

Komentáře

  1. Lásku jsem čekala, ale ne v takové formě, jak jsi ji popsala ty a musím říct, že se mi takhle moc zamlouvá! :) Poslední dobou mě ty romantické knížky moc nelákají, ale láska ke knihám byla, je a bude součástí mého života :)
    Myslela jsem si, bůhvíjak nejsem originální s Listováním a hele, ty to máš taky :D :D To je z toho, že si naschvál tyhle články čtu až potom, co napíšu ten svůj, abych neopisovala a pak to vypadá, že se opičím, i když to tak není :D
    A lítost jsi popsala skvěle. Hlavně to, když mi někdo řekne, že nesnáší čtení. To je pro mě jak rána do břicha...prostě....jakto???!!!
    Super asociace na L. Nevím jak tobě, ale mě daly fakt zabrat :D člověk by neřekl, jak málo existuje slov na L, nebo aspoň ve chvíli, kdy máš nějaké vymyslet :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, romantické knížky! To zase nenapadlo mě :D Viď? Taky jsem si myslela, že na to nikdo nepřijde! A dělám to úplně stejně ;) Nepochopíš to a nepochopím to ani já... To se nedá nic dělat. Díky, mě to tentokrát celkem šlo :)

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.