Omalovánkománie #3


Konečně se mi podařilo vymalovat dalších pár stránek Alenky od Presco Group, ta tak jsem tu s již třetím příspěvkem do série, na kterou jste už nejspíš dávno zapomněli. Pojďme se tedy podívat, co jsem zatím stihla vybarvit.

Jako první jsem se vrhal na zmenšovací nápoj a jsem s výsledkem docela spokojená.

Barevní ježci mě bavili, chtěla jsem je zkrátka pojmout trochu jinak...

Alenku s plameňákem jsem vybarvila pastelkami, proto působí trochu mdle oproti ostatním stránkám.

Nesmí chybět ani moje oblíbená Šklíba!

Fixami jsem se pustila i do Červené královny a krále a výsledek se docela povedl - papír se vůbec nepropil.

Tohle je asi zatím moje nejpovedenější dvoustrana - a taky nejchutnější!

Na závěr jsem si neodpustila ani dva malé detaily...

Propadli jste i vy omalovánkám?
A pokud ano, které právě vybarvujete?
Marky

Komentáře

  1. Juuu, to je krásné. Paradoxně se mi však nejvíce líbí Alenka s plameňákem, mám raději v omalovánkách jemnost :).

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi nejvíc líbí Alenka s plameňákem. Osobně mi přijde, že pastelky jsou na omalovánky lepší než fixky. :) Plus teda od fixů jsem já vždycky špinavá jak prase. :D Ale máš to celé moc hezké! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem docela překvapená, tak mě možná pro příště přemluvíte na pastelky ;) Díky, špinavá jsem nebyla :D

      Vymazat
  3. Moc krásně jak obrázky tak tvoje barvení. Alenku v říši divů mám ráda a tyhle omalovánky jsou boží.

    OdpovědětVymazat
  4. I love the hedgehogs and the Cheshire cat! So cool! ^ ^

    storitorigrace.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Také musím soulasit v jenoduchosti je krása. Šklíba je pro mě topka :D

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera :) Omalovánkám jsem v poslední době také přišla na chuť :) Teď mám vyhlédnuté dračí omalovánky, ty prostě musím mít :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, dračí omalovánky zní skvěle! Doufám, že pošleš nějaké fotky nebo je dáš na blog ;)

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.