neděle 5. března 2017

Můj vysněný čtecí koutek


Ahojky!
Určitě jako správní knihomolové víte, že březen je měsícem knihy. Letošní březen se také snad stane konečně měsícem, kdy mi dorazí moje nová knihovna a já budu konečně moci nafotit tak dlouho slibovanou bookshelf tour. Než se ale dočkáte pohledu na můj skutečný pokoj plný knih, spolu s Favi jsem si pro vás připravila svůj vysněný čtecí koutek.

Zvolila jsem studenější a světlejší barvy a držela se skandinávského stylu nábytku, protože se mi zkrátka moc líbí a myslím, že příjemně provzdušní čtenářský prostor. Koláž jste si už mohli prohlédnout nahoře v článku, ale teď bych ještě ráda řekla něco o jednotlivých předmětech, které jsem si do svého vysněného čtecího koutku vybrala.

Nejdůležitější je pochopitelně samotná knihovna. Vybrala jsem si jednoduchou bílou se spodními uzavřenými úložnými prostory a žebříčkem - to byl můj sen od chvíle, kdy jsem poprvé viděla Krásku a zvířePokud si ale knížky chci skutečně číst, neměla bych zapomenout ani na sedací pytel. I o tom už totiž nějakou dobu sním.

K pytli by se mi skvěle hodily i pohodlné polštářky, kterých najdete na Favi neskutečné množství všemožných tvarů, vzorů a barev a já bych na ně mohla koukat donekonečna. Tomu by se snad dalo zabránit jedině tím, že bych si na stěnu pověsila hodiny, které by mi připomínaly, že na válení se s knihou bohužel nemám celý den.

Do knihovničky bych si kromě knížek ráda přidala i nějaké dekorace. Zalíbily se mi třeba malé květináčky. Jen doufám, že by se květinám v otevřené knihovně dobře dařilo. Také bych určitě doplnila nějaké rámečky s fotkami kamarádů a rodiny. Lucerny by se mi skvěle hodily na blogový instagram a pověsit si vedle knihovny plakát se sovou by určitě ničemu neuškodilo. V neposlední řadě jsem si vyhlédla ještě samolepky na zeď s ptáky. Sice by se mi asi vedle knihovny nevešly, ale moc se mi líbí, tak proč vám je neukázat?

Pokud byste si kterýkoli předmět z mé koláže chtěli pořídit, najdete ho na Favi.


Co by nemělo chybět ve vašem vysněném čtecím koutku a v jakých barvách by se vám líbil nejvíc?
Marky

12 komentářů:

  1. Mé rozvrzané "čtecí" křeslo je sice báječné, ale taky si umím představit, že bych ho vyměnila za pohodlný pytel. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych zase nepohrdla ani rozvrzaným křeslem, jen kdybych na něj měla dost místa :D

      Vymazat
  2. Studené barvy mám obecně také moc ráda, ale svůj čtenářský koutek si představuji spíše v tmavších a teplejších barvách, hezky útulný a přeplněný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě by asi tmavší barvy uspávaly, i když světlé teplé barvy bych si určitě taky uměla představit :)

      Vymazat
  3. Ha, já jednou budu knížkám věnovat celou místnost a basta! :D Teda asi to propojím i s nějakou pracovnou, aby se teda neřeklo. A asi jsem též spíše pro nějaké světlejší a jemnější barvy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlépe celý dům, ale to nám asi neprojde ;)

      Vymazat
  4. Ahoj, krásne! teším sa na fotky :) Aj ja som písala podobný článok, mrkni: http://kniholes.blog.cz/1702/byvanie
    Síce mne to potrvá, kým hoo zrealizujem, no o to viac sa teším, že tebe sa to už podarilo :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, i tvůj článek je moc pěkný a plný inspirace. Držím palce s realizací ;)

      Vymazat
  5. Tvoje volba se mi moc líbí, ale já bych stejně volila spíš teplejší barvy, ale já jsem zkrátka teplomilná :-) A žebřík ke knihovně je nutnost! Teda nejdřív bych k tomu potřebovala pořádnou knihovnu, aby měl opodstatnění (na komínky knih na parapetu jaksi dosáhnu i bez žebříku :-D). Díky za super inspiraci! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji tobě! Já tedy naštěstí ještě zvládám knihy umísťovat do knihovničky, i když už ve dvou řadách, takže parapety jsou zatím volné ;)

      Vymazat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoliv odezvu :)