Shelfie Day - SOUTĚŽ | Vánoce s Books are my life...


Ahojky!
Pro dnešek tu mám něco speciálního - rozhodla jsem se založit novou tradici. Nevím jestli se uchytí, ale pokud ano, uvádějte mě prosím jako autorku... Od teď přesně 24 hodin můžete na sociálních sítích sdílet své shelfies (fotky svých knihoven) s hashtagem #shelfieday2015 a máte možnost vyhrát překvapení! Pokud z nějakého důvodu nechcete svou fotku dávat na sociální sítě, můžete mi ji poslat na mail marky48dsp@gmail.com. Pokud budete fotku sdílet, nezapomeňte mi hodit odkaz dolů do komentářů!


Těším se na vaše knihovničky a i já brzy přidám tu svou!
Marky

Ještě abych nezapomněla: dnešní otázky pro blogera (více informací zde):
1) Jak Tě vlastně napadlo založit si blog o knížkách?
Mé poslední dva blogy vznikaly původně s cílem, že budou knižní. Inu, dopadlo to tak, že na nich publikuji všechno možné a knížky často upozaďuji. A jak mě to napadlo? Knížky mám ráda odjakživa a kromě nich se vyžívám v seznamech, přehledech a záznamech. A právě to bych na knižním blogu uplatňovala nejraději, kromě toho, že mě baví psát o knížkách jako takových. Někdy i víc než psát o sobě.

2) Jakou knížku bys letos nejraději našel/našla pod stromečkem?
V létě jsem s mamkou zhlédla film podle knihy Daleko od hlučícího davu. To bych si opravdu moc ráda přečetla. A pokud bych tohle nenašla pod stromečkem, udělá mi radost cokoliv jiného. Třeba Jsou světla, která nevidíme či něco v angličtině.

3) S jakou knižní postavou bys nejraději oslavil/a Vánoce?
S Weasleyovic rodinou. Mám totiž tu rodinnou atmosféru strašně ráda, navíc paní Weasleyová by se o mě (doufám) starala jako o vlastní. A třeba by tam byl i Harry.

4) Bez které knihy si nedokážeš představit zimu?
To se nedá takhle říct. Obecně si zimu bez knih nedokážu představit. Ale už několikrát jsem během vánočních prázdnin a dlouhých zimních večerů četla Harryho Pottera či Malého prince. 

5) Co bys popřál/a ostatním knihomolům a knižním blogerům k Vánocům?
Samozřejmě spoustu knížek. Nebo spíše dostatek času na čtení a dobrý výběr, aby knihy těšily a zpříjemňovaly nepříjemná školní období. A taky hodnou a tolerantní rodinu a spoustu kamarádů a nových literárních objevů!

6) Máš knihomolská nebo blogerská novoroční předsevzetí? Jaká? A držíš se jich?
No to je jasné, já si dávám předsevzetí při každé příležitosti, na Nový rok to neopomínám. Většinou se pouštím do různých výzev, kdy musíš přečíst určitý počet knih spadajících do určitých kategorií, nebo si prostě nastavím na Goodreads, kolik knih chci přečíst. A nebo si jednoduše řeknu, že přečtu nepřečtené knihy ze své knihovničky. Takové předsevzetí se mi asi nikdy splnit nepodaří, ale budiž.

7) A nakonec: Jaké nově vycházející knihy se nemůžeš dočkat v příštím roce?
Nejvíc asi na další díl(y) Cizinky, druhý díl by se měl jmenovat Vážka v jantaru. Příběh prvního dílu jsem si naprosto zamilovala, mám zhlédnutý i seriál a nemůžu se dočkat knižního pokračování.

Komentáře

  1. je to super nápad, moju foto nájdeš na insta :D

    http://booklovers-world.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekný nápad. Ak mi vyjde čas, rada sa zapojím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super nápad :)
    Já jsem přidala jen své nej poličky, protože poskládat tam všechny by bylo hodně těžké :Dhttps://www.instagram.com/p/_zcpxbvYmG/
    Jo a blog :) : readingwithclaire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Je to skvělý nápad, určitě se zúčastním a přidám fotku na instagram.:)

    OdpovědětVymazat
  5. Já se bohužel nezúčastnila, neb jsem byla u Terky (Iris) a jaksi jsem neměla přístup ke knihovně. Tak snad jindy. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.