Povánoční read-a-thon | Vánoce s Books are my life...

Úvodní článek do projektu najdete zde.

Ahojky!
Pro dnešek tu mám shrnutí povánočního read-a-thonu, který se konal 25. - 30. prosince. Jako vždycky jsem nepřečetla , co jsem chtěla, ale to nevadí... Každopádně jsem přece jen něco zvládla!

Co jsem plánovala číst: (Nebo spíše z čeho jsem myslela, že budu vybírat...)
27218689132069001266464216113559Comment devenir belge ou le rester si vous l'êtes déjà26255443236632338909152

Výsledky:

Pochopitelně bych to nebyla já, kdybych si nezapomněla psát, co jsme který den přečetla, takže vám to tu můžu shrnout jen obecně... Ještě než se do toho pustíme, měla bych připomenout, že jsem před začátkem read-a-thonu měla v roce 2015 přečteno 116 knih a mým cílem bylo dosáhnout počtu 120, to znamená přečíst za pět dní čtyři knihy.

Jako první jsem přečetla francouzský komiks Comment devenir Belge ou le rester si vous l'etes deja, což v překladu znamená "Jak se stát Belgičanem nebo jím zůstat, pokud jím už jste". Provedení se sice povedlo, ale buď jsem úplně natvrdlá, nebo to nebylo vůbec vtipné... Komiks jsem nakonec hodnotila 2,5 hvězdičkami.

Dokonce i druhá přečtená kniha byla ze seznamu, který jsme si určila - hurá! Všimněte si, jak jsem se skutečně výjimečně hodně držela své TBR, to se zas tak často nikdy nestává! Takže druhou přelouskanou knížkou byla Česká služka aneb Byla jsem au-pair po dvaceti letech od Petry Braunové.

Pozor, přichází šok - i třetí výběr padl na knihu, kterou jsem měla na svém TBR seznamu! Fanfáry, prosím pro DivergentCzech od příliš mnoha českých autorů, které se mi nechce vypisovat... Každopádně tohle je zatím poslední kniha, kterou jsem dočetla, a pokud začnu nějakou další, určitě ji nedočtu. Takže jsem přečetla tři knihy místo čtyř, ovšem ospravedlňuje mě moje včerejší nemoc, kdy jsem celý den prospala a neměla ani sílu přidat článek, natož číst...

A ještě abych nezapomněla: dnešní otázky pro blogera (více informací zde). Dneska to máte lehké, jde o velice slavnou blogerku...

1) Jak Tě vlastně napadlo založit si blog o knížkách?
Blogovat o knížkách byl velice spontánní nápad, před těmi pěti lety, kdy blog vznikl, velké množství knižních blogů ještě nebylo a mě prostě nebavilo knihy jenom číst. Chtěla jsem si někam zapisovat, co jsem vlastně přečetla a najít třeba i nějaké lidi, kteří čtou to co já a se kterými si o tom budu moc popovídat.

2) Jakou knížku bys letos nejraději našel/našla pod stromečkem?
Popravdě mým největším knižním přáním letošních Vánoc byla Příruční mluvnice češtiny. S ní je to ale složité, všude je vyprodaná a je v podstatě nesehnatelná.... mně se ale poštěstilo a objevila jsem jí v jednom antikvariátu, takže jsem si udělala Ježíška trochu dřív.

3) S jakou knižní postavou bys nejraději oslavil/a Vánoce?
S Harry Potterem. Vždycky mi ho bylo líto, že musí Vánoce trávit ve škole.

4) Bez které knihy si nedokážeš představit zimu?
Vlastně nemám nějakou knihu, kterou bych četla vždycky v zimě, ale rozhodně si zimu nedokážu představit bez mé listování a pročítání kuchařek a hledání nových receptů na cukroví. 

5) Co bys popřál/a ostatním knihomolům a knižním blogerům k Vánocům?
Všem knihomolům přeju hodně štěstí v životě a ať nás knihy nepřestanou bavit!


6) Máš knihomolská nebo blogerská novoroční předsevzetí? Jaká? A držíš se jich?
Loni jsem si pár předsevzetích dala, nebyly sice blogerské ani knihomolské, ale skutečně jsem všech dosáhla. Letos bych si nějaké to blogerské mohla dát, třeba bych pak skutečně publikovala články a recenze brzy a leností bych je neodkládala

7) A nakonec: Jaké nově vycházející knihy se nemůžeš dočkat v příštím roce?
Jsem hodně zvědavá na druhý díl Královny Tearlingu. Velice často o té knize a jejím světě přemýšlím a nějak to nemůžu rozlousknout (a strašně mě to štve ), takže se na pokračování vážně hodně těším a jsem zvědavá.

Co jste v uplynulých dnech četli vy? Doháníte celoroční challenge?
Marky

Komentáře

  1. Hrozně by mě zajímal tvůj názor na DivergentCzech. Plánuješ nám sem napsat recenzi? Je to totiž tak trochu jiná kniha, vzhledem k tomu, od kolika je autorek. Dej vědět. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně ano, ale bude to nejspíš na každou povídku takový miniodstaveček... Ještě jsem zvědavá, jak to dopadne :D A pod polštářem pomohla ;)

      Vymazat
  2. Podle mě sis vedla dost dobře vzhledem k tomu, že jsi měla horečku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo,vlastně jsem četla první den a poslední :D

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.