Knižní očekávání na rok 2016 | Vánoce s Books are my life...

Úvodní článek do projektu najdete zde.

Ahojky!
V tomto článku bych vám ráda představila knihy, na které se já osobně těším v příštím roce. Nejsou to největší pecky a většina z nich je od YOLI a CooBoo, ale to jsou zkrátka knihy, které čtu... Do seznamu jsme nedávala druhé díly sérií, které jsem ještě nečetla. Například se těším na druhý díl Skleněného trůnu, ale ještě jsem nečetla první, takže ho na tomto seznamu nenajdete, protože si tím těšením nejsem "jistá". Tak se do toho bez dalšího zdržování pusťme!

Leden 2016
Jiskra v popelu - Sabaa Tahir (Host)
Mladí vyvolení - Marie Lu (Talpress)
Alan Turning: Enigma - Andrew Hodges (Jota)


Únor 2016
Odpusť mi, Megan - Abbie Rushton (YOLI)
We All Looked Up - Tommy Wallach (CooBoo)
Arkádie: Pád - Kai Meyer (Fragment)
Oheň - Julianna Baggott (Jota)


Březen 2016
Neslyšno - Richelle Mead (Domino)
Uvnitř mé hlavy - Francesca Zappia (YOLI)
The Heir - Kiera Cass (CooBoo)


Duben 2016
Mechanický princ - Cassandra Clare (YOLI)
A Red Herring without a Mustard - Alan Bradley (Knižní klub)


Červenec 2016
Byla jsem tu - Gayle Forman (YOLI)


Srpen 2016
The Kill Order - James Dashner (YOLI)


Září 2016
Simon vs. Homo Sapiens - Becky Albertalli (YOLI)


Říjen 2016
Mechanická princezna - Cassandra Clare (YOLI)


Listopad 2016
Armada - Ernest Cline (Knižní klub)


Neupřesněno
Happilly Ever After - Kiera Cass (CooBoo)
Why We Broke Up - Daniel Handler (CooBoo)
A Court od Thorns and Roses - Sarah J. Maas (CooBoo)
Třetí stříbrná kniha snů - Kerstin Gier (CooBoo)
Salt to the Sea - Ruta Sepetys (CooBoo)
The Accident Season - Moira Fowley-Doyle (CooBoo)
Žádný city - Kateřina Petrusová (Fragment)


A ještě tu mám pochopitelně odpovědi dnešního blogera! (Pokud nevíte, o co jde, podívejte se sem.) Dnešní odpovědi jsou od blogera, jehož blog je sice momentálně neaktivní, ale určitě ho všichni znáte a jeho články máte rádi stejně jako já...

1) Jak Tě vlastně napadlo založit si blog o knížkách?
Vlastně jsem se k tomu dostal náhodou. Ve třinácti jsem narazil na Rodaw a chtěl jsem začít točit videa. A tak přišla myšlenka, že si založím blog, na který si třeba budu sdílet videa. První mojí myšlenkou ale bylo, abych si pořídil kvalitní fotoaparát. No a než jsem si ho stihl pořídit, už jsem nějakou dobu blogoval. A zamiloval jsem si to, a i přes to, že ten foťák mám, tak natočit video mě teď nenapadne ani náhodou. Psaní jsem si zamiloval. 

2) Jakou knížku bys letos nejraději našel/našla pod stromečkem?
Žádnou. Respektive vím o třech, které na mě čekají, ale s našima jsem se domluvil, že než aby mi nějakou knížku kupovali oni, radši mi zaplatí třeba nějakou poukázku do knihkupectví. Ale knížkou, kterou bych si tam vážně přál mít (a vlastně tam i bude, je to jedna z těch tří) je definitivně Zmizelé dívky od Lauren Oliverové. Oliverovou totiž zbožňuji, je podle mě neskutečně talentovaná.

3) S jakou knižní postavou bys nejraději oslavil/a Vánoce?
Asi s Vanessou a Linnéou ze série Kruh. Obě jsou naprosto okouzlující, ztřeštěný a jsou mi ohromně sympatický. Moc lidí je pravděpodobně nebude znát, ale tahle knížka patří mezi moje srdcovky. 

4) Bez které knihy si nedokážeš představit zimu?
Žádnou nemám. Nejsem fanda re-readingů, nebaví mě to. Letos se mi ale doma nahromadili hned tři knížky s vánoční tématikou, takže třeba mě jedna zaujme a ta se stane takovou pravidelnou vánoční četbou. 

5) Co bys popřál/a ostatním knihomolům a knižním blogerům k Vánocům?
Logicky hodně knížek. A pak taky zdar, zdraví a štěstí. 

6) Máš knihomolská nebo blogerská novoroční předsevzetí? Jaká? A držíš se jich?
Nemám, ale stálo by to za uvážení. Celkově tohle nevyznávám, nejsem trpělivý člověk a nerad se ve věcech omezuju. A to ve všech případech. 

7) A nakonec: Jaké nově vycházející knihy se nemůžeš dočkat v příštím roce?
Jedna z několika knih na kterou se následující rok těším je A Court of Thorns and Roses, kterou vydá nakladatelství CooBoo.

Na jaké knihy se příští rok těšíte vy?
Marky

Komentáře

  1. Ježíšku na křížku, toho zase je :D Kde na to mám brát prachy a čas na čtení? :D Nejvíc se těším na Neslyšno a Pekelné stroje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to taky nevím :D A poštovné do Belgie mě děsí ještě víc... Já asi favority vybrat nedokážu, je jich moc :D

      Vymazat
  2. Obálkou mě zaujala Made You Up - tak nějak mi evokuje Dráty :) - tak jsem zvědavá, jak se povede překlad. Konec konců knížky od Yoli miluji. Jinak počítej, že přibližně za rok ti přijdu vykrást knihovnu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná trochu jo, to mě vůbec nenapadlo! :) A přibližně za rok už budu mít možná knihovny dvě... Když seženu sponzora ;)

      Vymazat
  3. Teda, mnoho knížek neznám, ale třeba na Gayle Formanovou nebo Kerstin Gierovou jsem taky zvědavá. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.