Destrukční deník #13

 

Salut!
Vidíte správně, můj Destrukční deník ještě žije a v tomhle článku najdete jeho exkluzivní fotky! Proč exkluzivní? Jsou to poslední fotky mého českého deníku, který jsem nechala doma. Další už vám neukážu - až budu mít po návratu deník hotový, uvidíte ho celý ve flip-through videu na YouTube. Ale nebojte, tahle rubrika tím nekončí! Koupila jsem si totiž anglickou verzi, a také Wreck This Journal Everywhere, takže fotky budu přidávat pořád...

Tahle dvoustrana vyšla o hodně jinak, než jsem chtěla, ale budiž...


Tohle je fotka volné stránky vedle proděravění tužkou, na kterou jsem nakreslila květiny - proto ten citát.


U téhle dvoustrany se mi moc líbí nápad, který jsem měla (berte o nostalgicky, je to asi tak půl roku zpátky!), ačkoliv výsledek  není tak dokonalý, jak jsem očekávala.


A Marky sem zase cpe makro fotky - žádná novinka...


V naší rodině známky sbíráme, takž sem spíš měla problém známky vybrat než sbírat... Jaká známka se nejvíc líbí vám? Můj favorit je pochopitelně západ slunce vlevo dole.


Ani se mi tam nevešly všechny moje laky, chudáčci...


A zase makro... Marky, musíš přestat!


Ten pocit, když vodovky zapříčiní, že se vám propijí fixy... Ale efekt to dělá zajímavý!


Ehm, v Česku nejspíš nedělají pořádně barevné bonbony - spotřebovala jsem celý sáček bonparů a nebylo vidět nic. Naštěstí jsem jela do Německa a přivezl si barevné bonbony odtamtud, i když už si nemůžu vzpomenout, jak se jmenovaly...


A co vy? Přestali jste s Destrukčním deníkem, když jsou teď v módě antistresové omalovánky? Já tedy ne, já tvořím oboje.
Marky

Komentáře

  1. Jejda to je moc hezké. Teď jsi mi tímto článkem připomněla, že můj deník leží někde na dně šuplíku. Asi bych se k němu mohla znova vrátit :)

    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, tvůj deník bych taky moc ráda znovu viděla... :)

      Vymazat
  2. Máš to moc pěkný (hlavně ten nákupní seznam se mi moc líbí) a už se těším na flip through video. Já teda kouzlu antistresových omalovánek nepropadla, popravdě mě to vůbec neláká, takže pokračuju v deníku. :-) Akorát už ho nezveřejňuju, protože něják není co.

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní! U nás to máme rozdělené. Já jedu antistresové omalovánky a máma ničí deník. Konkrétně teď se dostala k pasáži "přivažte deník na provázek a vemte ho na procházku." Když shledala, že na procházku v nejbližší době nepůjde, přivázala deník za auto a jela do práce. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Páni, upřímně si to dokážu docela dobře představit a to mě děsí :D Ovšem představa, že by tohle provedla moje mamka, nějak není :P

      Vymazat
  4. Mně se tvůj deník líbí. Podle mě je pěkný, když není všechno dokonalý, ale prostě tvoje. :)
    Na flip through video jsem zvědavá, sama ho chci (s Iris) točit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, asi poznáš, že je to "moje" lépe než já sama (což většina lidí, já se vidím hrozně mainstream) :D A na vaše video se taky moc těším :)

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.