Měsíční chvástačka - červen 2015

july | TumblrWelcome♡

Ahojky!
Zdravím vás u další upravené Měsíční chvástačky, tentokrát už první prázdninové (tedy, o prázdninách ji aspoň píšu). Dozvíte se, jakém knihy jsem přečetla, dostala, koupila a půjčila... A že jich je opravdu hodně, tak hurá na ně!

Jaké knihy jsem přečetla?
Předem upozorňuji, že s recenzemi jsme vážně pozadu, mám celkem čtyři... Každopádně červen jsem začala anglickou e-knihou The One od Kiery Cass (recenzi najdete tady). Po ní jsme konečně dočetla Etiketu a špionáž od Gail Carriger a hned se vrhla na Weird Things Customers Say in Bookshops od Jen Campbell. Zůstala jsem u anglické četby a prokousala se knihou The DUFF od Kody Keplinger. Pak jsem si přečetla Jsem roztříštěná od Tahereh Mafi a prolétla komiks Nezadaná od dvou francouzských autorek jejichž jména neumím skloňovat (minirecenze je zde). Poté jsem se pustila do další knihy Johna Greena: Příliš mnoho Kateřin a hned potom jsem zdolala More Weird Things Customers Say in Bookshops od Jen Campbell. V červnu jsem si také konečně přečetla Amy & Roger: Na cestě od Morgan Matson a Kostičas od Samanthy Shannon (recenzi si přečtete tady). Ke konci měsíce jsem ještě stihla Ostrov lhářů od Emily Lockhart (mou recenzi najdete zde) a To All The Boys I've Loved Before od Jenny Han. A úplně na závěr jsem si přečetla Šepotání od A. G. Howard.


Jaké knihy jsem si půjčila?
Tentokrát jsem byla v knihovně hned několikrát, ale díkybohu jsem odolala těm všem skvělým knihám a půjčila si jen tři: Losing It od Cory Carmack, komiks Nezadaná a Dny krve a hvězdného třpytu od Laini Taylor, což je druhý díl známé Dcery kostí a dýmu.


A co moje recenzní výtisky a e-knihy?
Od nakladatelství Fragment jsme dostala Volání sirény: Prokletí - knihu od české autorky Michaely Burdové. Dále jsem obdržela recenzní e-knihu od Knihcentra, a to Pod sněhem od další české autorky - Petry Soukupové. A jak už jste si určitě všimli, navázala jsem novou spolupráci, a to s nakladatelstvím Paseka, které mi zaslalo knihu První Dojmy od Charlieho Lovetta. Jako poslední ke mně doputovala recenzní e-kniha od teď již uzavřeného e-shopu Knihy.idnes.cz - Léto, kdy jsem zkrásněla od Jenny Han.


Tento měsíc jsem sice žádné knihy nevyhrála, ale také jsem si žádné nekoupila - hurá!

Zato jsem jich hned několik dostala:
Můj zatím největší balíček přišel od našich známých z Anglie, kteří mi zaslali I'll Give You The Sun od Jandy Nelson, To All The Boys I've Loved Before a P.S. I Still Love You od Jenny Han, The DUFF od Kody Keplinger a (More) Weird Things Customers Say in Bookshops od Jen Campbell. Od kamarádky (protože se teď rok neuvidíme) jsem dostala Příliš mnoho Kateřin od Johna Greena. A od mamky jsem dostala knihu Dalajlamova kočka a umění příst od Davida Michieho, dokonce podepsanou z jeho autogramiády!


V červu jsem přečetla celkem 13 knih o počtu 3786 stran, z čehož bylo 5 knih o počtu 1326 stran v angličtině. Jsem se sebou maximálně spokojená vzhledem k tomu, že jsem neměla jediný volný víkend a pořád se učila nebo byla pryč.


Jaký byl váš červen?
Napište mi, co si myslíte o všech těch knihách, které jsem vám tu ukázala 
žádné obecné komentáře neberu!
Marky

Komentáře

  1. Pekné kúsky :) Amy a Roger je podarená kniha na leto, úplne sa k tomuto ročnému obdobiu hodí. Etiketa je tiež veľmi vydarená :)

    OdpovědětVymazat
  2. Muzes mi poradit jak precist tolik knih prestoze clovek nema cas? :D ja jich tolik neprectu ani kdyz mam volno

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ani nevím :D Prostě čtu tak nějak v mezičasech, v autobuse a při cestování... A to já vždycky, když mám volno, přečtu méně :D

      Vymazat
  3. Skvělé knihy :) Přečetla jsi spoustu knih já jsem za červen přečetla pouze dvě a jednu rozečetla, ale určitě si to vynahradím teď o prázdninách. Jedinou knihu, kterou tu máš a já ji četla je Amy a Roger na cestě tato kniha se mi velice líbila a těším se na srpen, kdy si ji hodlám znovu přečíst a to už po čtvrté. :)
    Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není závod, jenom spíš můj osobní hec :D Už po čtvrté? To já bych nestíhala číst knihy tolikrát :O

      Vymazat
  4. The duff bych také brala:). První dojmy byly krásné♥ No a Nezadaná byl můj první komiks a superově jsem si jej užila nejenom já ale i má sestra:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na První dojmy se moc těším, ale schovávám si je, až na ně bude nálada ;) Já bohužel mám jenom bratra a ten by ji asi tolik neocenil, ale mohla bych zkusit mamku...

      Vymazat
  5. Ty anglické knížky ti závidím ;) The DUFF je příjemná oddechovka a Losing It jsem přečetla jedním dechem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezáviď, přece si je taky můžeš pořídit! Na BookDepository mají teď slevy na paperbacky!

      Vymazat
  6. Pekné kúsky! Amy a Roger musí byť fakt dobrá kniha, určite príjemná na toto letné počasie.. :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné knihy a velká gratulace, že jich stihas tolik přečíst :) já jsem z tvych četla pouze Losing it a to se mi libilo :) ale na tvé ostatní se chystam :D

    OdpovědětVymazat
  8. Nezadaná je milá oddechovka, sice mě hlavní hrdinka docela iritovala, ale o to byly její patálie vtipnější :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.