Velikonoční prázdniny a CooBoo marathon | Závěrečné zúčtování


Ahojky!
Je tu poslední večer prázdnin a já se vám musím pochlubit, co všechno jsem za ty dva týdny stihla přečíst... Není toho tolik, kolik jsem si přála a nakonec všechno vyšlo úplně jinak, než jsem chtěla, ale ve výsledku jsem spokojená :)

Tady je seznam toho, co jsem chtěla přečíst (škrtnuté tituly jsem přečetla):
  • Splynutí (J.Baggott)
  • Čísla: Na útěku (R. Ward)
  • Lola a kluk od vedle (S. Perkins)
  • Škola dobra a zla (S. Chainani)
  • Loď mezi hvězdami (B. Revis)
  • Nadpozemská (C. Hand)
  • Dcera kostí a dýmu (L. Taylor) - rozečteno
  • Kniha všeobecné nevědomosti (J. Lloyd a J. Mitchinson) - rozečteno
  • Můj život u sousedů (H. Fitzpatrick)
  • Zloděj blesku (R. Riodan)

A tady ještě knihy, které jsem na seznamu neměla, ale přesto jsem je přečetla:
  • Najít Sky (Joss Stirling)
  • Hrej hráčem (Emma Hart)

Jaké je tedy konečné skóre?
Přečetla jsem 7 knih o počtu 2399 stran, s čímž jsem naprosto spokojená. Kromě toho mám rozečtené ještě další dvě knihy...

Jak jste si poslední dva týdny ve čtení vedli vy?
Četli jste některou z knih, které jsem četla já?
Marky
P.S. Na Facebookové stránce blogu je celkem důležitý dotaz. Prosím, podívejte se tam...

Komentáře

  1. Tak v konečném výsledku jich je sedm, jo? Jsi opravdu dobrá! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, já úplně valím oči! Já horko těžko přečetla jednu knížku a ty sedm! Jsi prostě šikula! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo no, já vím :D (Samochvála smrdí, dělám si legraci... Díky moc ;))

      Vymazat
  3. Wow, pěkný výsledek, 7 knížek už je něco :D

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý výsledek sedm knih nemám ani za měsíc. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.