Unboxing #7

Oheh2e495ohr0qz8wspnbtjdi8jij502

Ahojky :)
Už jsem tu zase s dalším unboxingem! Vím, že ten poslední byl teprve 11. dubna a ten před ním 8. dubna, ale co? Přišly mi recenzní výtisky, takže se zase raduji místo abych nadával, že nemám čas na čtení (i když ho vážně nemám)...

Tady vidíte celý balíček. Je tlustší než obvykle, což znamená jen jediné...

... jsou to dvě knihy! 

 
Už je poznáváte? Jsem si jistá, že určitě ano. 

Ano, jsou to první dva díly trilogie Bavettovi od Kateřiny Petrusové!

Moc se na ně těším :)
  
Tady ještě všechny tři díly - všechny jsou to recenzní výtisky od Fragmentu na duben, takže se máte na co těšit - bude Petrusovská nadílka ;)

Nevím, jestli jsem jediná, kdo si toho všiml, ale každá kniha je z jiného papíru... Jsem ráda, že aspoň obálky jsou podobné a docela se mi líbí :)


Už jste tuto trilogii četli?
Marky

Komentáře

  1. Jiného papíru jsem si všimla v knihovně, ale myslela jsem že by to mohlo být třeba stářím.. no tak asi není :D
    Krásné přírustky :) taky si na ně brousím zuby :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto trilogii bych si ráda přečetla, jsem zvědavá jestli se mi budou líbit stejně jako skoro všem čtenářům. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky... snad mě Bavettovi po Pekáči buchet nezklamou ;)

      Vymazat
  3. Pěkné knížky, taky bych je brala :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Knížky jsem nečetla, ani to nemám zatím v plánu, ale kdyby mi přišly jako unboxing, vůbec bych se nezlobila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že ne? Já bych se nezlobila u žádných knih ;)

      Vymazat
  5. Užij si to :) Já knihy nečetla a ani to zatím neplánuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, to je škoda... Třeba se jednou necháš přemluvit... ;)

      Vymazat
  6. Kateřinu Petrusovou miluju! Znala jsem její styl psaní ještě předtím, než vydala svoji první knížku, a hned jsem věděla, že si její knížky pořídím. Bavettovi jsou vynikající! Prvnímu dílu jsem dala plný počet bodů a stejně tak i druhému, který se mi líbil snad ještě víc. Třetí už podle mě nebyl tak skvělý jako první dva, ale pořád byl vynikající! :)
    Jsem opravdu zvědavá, co na ně řekneš.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.