Unboxing #6

43qw0vec7vco944vgi5xxbra4r60ldqt

Zdravím :)
Vím, že tohle není dobré... To není vůbec dobré! Čtu méně knih než jich dostanu, já vím. Takhle to dál nejde - unboxing každý druhý den! Ale... žádnou z těch knih jsem si nekoupila, tak co? :D
Ale teď už k samotnému balíčku... Vím, co je uvnitř. Je to výhra z blogu Kristie, na kterou jsem se těšila už opravdu dlouho. No, a včera ten balíček konečně přišel, tak jdeme rozbalovat!

Tak co to tu máme?

 
Už poznáváte, o jakou knihu jde?

Ke knížce přišly i záložky, takže už je jasné, z jakého nakladatelství bude...

 
Trefili jste se? Je to Muž jménem Ove od Frederika Backmana... Doufám, že se mi bude líbit aspoň stejně jako Stoletý stařík ;)


Ale notak! Neříkejte mi, že i přes takové zabalení ne poškozený přebal! Já vím, že si moc stěžuju, ale knížky se neničí!

Ten metr na vnitřní straně přebalu vypadá vážně dobře!

  
Ale i pod přebalem vypadá kniha krásně, nemyslíte?

A tady ještě jeden malý detail...Vidíte tu kudrlinku? :D

Znáte Oveho (nebo jak se to skloňuje?) nebo jste ho dokonce četli?
Marky
P.S. Ještě jednou děkuji Kristie za zaslání výhry :)

Komentáře

  1. Super výhra, Ove je skvělá knížka, moc tyhle druhy nevyhledávám, ale líbilo se mi to moc. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Nezáviď, určitě i ty něco vyhraješ... Já na tyhle věci moc štěstí nemám, takže je s podivem, že jsem vyhrála.

      Vymazat
  3. Taky bych si Oveho chtěla přečíst. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ove se mi strašně líbil :) Ze začátku mi chvíli trvalo, než jsem se začetla, ale ten konec? Nádhera!

    OdpovědětVymazat
  5. Wau holka! Tak to ti moc gratuluju! Moc bezvadná knížka. Já ji mám " z druhé ruky" ale kdybych věděla, že bude tak dobrá tak bych si ji radši koupila novou:)
    Takže závist tobě:)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný nový přírůstek :D Knihu jsem ještě nečetla, ale přeji, ať se ti líbí :D

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji, Oveho zrovna čtu ale zatím nevím co mám čekat :D

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji k výhře ;)
    Oveho jsem ještě nečetla, ale určitě to někdy v budoucnu plánuji ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Doufám, že se nám oběma bude líbit ;)

      Vymazat
  9. Gratuluji k parádní výhře :) Oveho bych si chtěla taky přečíst :)

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluji k výhře :) Oveho bych si strašně ráda přečetla. :)

    OdpovědětVymazat
  11. O téhle knize jsem ještě neslyšela:) Jsem zvědavá, co na to budeš říkat!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu ne? Tak to se tedy divím... Snad se mi bude líbit, no :)

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.