Úlovky z knihovny #3


Ahojky!
Už jsem zase byla v knihovně... Vracela jsem tam knihy, tak proč si také nějaké nepůjčit, že? Byla jsem tam sic ve středu, ale na vás jsem si vzpomněla až teď, tak přidávám fotky s dvoudenním zpožděním. Na druhou stranu jsem tři knihy vrátila a tři jsem si vypůjčila, takže jsem se celkem ovládala ;)


První knihou, kterou jsem si v knihovně vybrala, je Za zrcadlem od Aliny Bronsky. Knihu o vílách jsem už dlouhou nečetla, tak jen doufám, že mě nezlkame...

Co mě ale zklamalo, je knihovna, která není schopná spravovat knihy. Tak jsem is ji půjčila v tomhle stavu - co se dá dělat...?

Druhým mým úlovkem je kniha Doknalý svět od Ally Condie. Neměla jsem v plánu ji číst, ale přece jen jsem tak trochu zvědavá, jak tahle trilogie dopadne.

Třetí a poslední úlovek je kniha Milion sluncí od Beth Revis, na kterou se těším asi nejvíc z těchto tří...

Tentokrát se moje návštěva knihovny nesla v duchu modré barvy a druhých dílů (až na Za zrcadlem)! Nejvíce se těším na Milion sluncí, ale celkově nemám velká očekávání od žádné z knih, tak snad nebudu zklamaná...

Za zrcadlem (Goodreads | Databáze knih)
Dokonalý sen (Goodreads | Databáze knih)
Milion sluncí (Goodreads | Databáze knih)

Četli jste některou knihu? Jak se vám líbila?
Marky

Komentáře

  1. K vesmírné trilogii jsem se ještě pořád nedostala, nevím, kdy na ni konečně dojde :D A knihy z tvojí knihovny vypadají ještě dobře. Je vidět, že jsi nikdy nebyla v té naší, protože to je jedna velká hrůza :D Sice tam seženu téměř všechno, co si chci přečíst, ale ty knížky jsou v děsném stavu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To doufám, že na ni dojde, už chystám recenzi na první díl ;) No u nás je opravují, ale ne vždycky to úplně zvládají, jak je vidět...

      Vymazat
  2. Krásné knihy :) Milion sluncí bych si chtěla přečíst. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Za zrcadlem jsem si taky chtěla přečíst, ale nakonec jsem se k tomu nějak nedostala.. Ale sérii Loď mezi hvězdami jsem četla a velmi jsem si ji oblíbila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. o jsem ráda, snad se zbytek série bude líbit i mně ;)

      Vymazat
  4. Moc pěkné úlovky :) Taky mám v poslední době chuť na fantasy a dystopie :) Hm, Vesmírnou trilogii bych mohla dočíst. Četla jsem jen první díl a od té doby nějak nebyl čas pustit se do dalších :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Já si teď romantiku nepůjčuji, protože jí mám doma spoustu, takže když na ni mám chuť, můžu si vybrat hned a nemusím kvůli tomu do knihovny ;) Já bych ji právě chtěla dočíst, protože všichni tvrdí, že třetí díl je nejlepší... Tak uvidíme ;)

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.