Tričko ze Shirtinatoru | Unboxing #8

Kfzakww6j1tu87ugeuxl0hvwlvg0zwrs

Ahojky! 
Dneska dorazilo slibované tričko ze Shirtinatoru (Nevíte, co to Shirtinator je? Klikněte sem!). Moc jsem se na něj těšila a byla jsem zvědavá, jak nakonec dopadlo... Je naprosto skvělé, i když byste si při objednávání měli dávat pozor na velikost. Já si objednala M, i když mám normálně S, ale je mi skoro malé... No nic, stejně ho budu nosit :D Jste zvědaví? Tak se mrkněte!


Vzorně zabaleno a ani jsem nemusela na poštu! Díky!

I s návodem na praní (který stejně ztratím, ale to nevadí)...

A tady už konečně celé tričko!

Kromě odznaku Neohroženosti, reprodrozda a Okay? Okay jsem chtěla ještě Relikvie smrti, ale nenašla jsem žádné dokonalé a dost ostré provedení...

 
Sedí mi, ne? Mimochodem na těchto fotkách vypadá barva nejautentičtěji, ale vlastně na všech ostatních vypadá jinak...

Už jste i vy vyzkoušeli Shirtinator? A jak se vám líbí moje tričko?
Marky

Komentáře

  1. Na tvoje tričko jsem byla hodně zvědavá... A páni! :o Moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné! Vypadá opravdu skvěle! A ještě jsem si na poslední chvíli objednávku změnila :D Taky jsem si dala velikost, kterou normálně nosím, ale pak jsem se jim ještě ozvala, jestli by to nešlo pro jistotu změnit na větší, což naštěstí šlo :D V nejhorším mi to mamka zabere, kdyby mi bylo velké :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? To je dobře... Mně je teď akorát, ale řekla bych, že mi příští rok už bude malé... Snad ne no :D

      Vymazat
  3. Hezké, i když mě by tedy nesedla ta růžová :D Poslední dobou se tu Shirtinator hodně rozmáhá... Asi si také budu muset nějaké tričko udělat ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to budeš muset... Já mám většinu triček bílých, tak to chtělo nějakou změnu ;)

      Vymazat
  4. Tak to je super :) O objednávce jsem taky uvažovala, ale zatím nemám úplně nápad na design :) Tvůj se mi ale moc líbí a ačkoli nejsem růžový člověk, ta barva mi přijde naprosto nádherná :) Super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, já nad nápadem dumala hodně dlouho... Díky moc, to sem ráda :)

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.