Moje zkušenost se shirtinator


Ahojky!
Ani já jsem neodolala kouzlu Shirtinatoru a využila jsem možnosti jejich spolupráce, abych si mohla vytvořit tričko s vlastním potiskem. Ještě jste o jejich stránce neslyšeli? V tom případě si honem přečtěte tento článek!



Shirtinator vám umožňuje vytvořit si tričko, mikinu, obal na mobil a mnoho dalšího - ovšem to všechno s vlastní fotkou nebo potiskem. Můžete si zvolit vzhled a velikost písma a různé obrázky, které na výsledný produkt sami umístíte.

Mě osobně moc bavilo vymýšlet, co si na tričko dám a už teď, po objednávce, se na něj moc těším. Sice mi bylo líto, že obrázek, který jsem původně na tričko chtěla, byl málo ostrý, ale nakonec jsem si dokázala poradit i bez něj. Myslím, že tričko bude vypadat opravdu skvěle...

Ale abych tady jenom neplácala o tom, jak moc mě "výroba" trička bavila, ukážu vám, jak to na shirtinatoru vlastně funguje...


Po kliknutí na odkaz "Vytvoř si tričko" se vám zobrazí editor, kde vlevo vidíte svůj produkt a vpravo různé ostatní produkty nebo případně motivy a texty. Než vložíte vlastní motiv, můžete ho například oříznout nebo mu přidat filtr, aby vypadal ještě lépe. U vlastního motivu se vám také zobrazuje kvalita obrázku prostřednictvím hvězdiček.

Až mi tričko přijde, určitě o Shirtinatoru ještě napíšu a svoje tričko vám ukážu :)
Marky

Komentáře

  1. Kdybych jen měla prachy, tak do toho jdu hned :D Těším se na tvé tričko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš jim taky napsat o spolupráci! Momentálně probíhá akce s názvem Tričko pro blogera, tak můžeš zkusit štěstí ;)

      Vymazat
    2. Fakt? Ty jo, to by bylo super, ale žádnou zmínku o té akci nemůžu najít :D

      Vymazat
    3. Tak už jsem to našla! :D Díky za tip!

      Vymazat
    4. Super, snad budeš mít štěstí :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. To já taky... Snad bude vypadat tak, jak jsem ho chtěla ;)

      Vymazat
  3. Výrobek spolu s firmou jsem hodnotila velmi kladně. Dorozumívání s nimi bylo bezproblémové. A samotný výrobek se mi také moc líbil :) Je to jedno z mých nej kusů oblečení :)
    PS: Jsem zvědavá na design tvého trička, určitě bude krásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že bude... Jaké tričko sis pořídila ty? :)

      Vymazat
  4. Jsem moc zvědavá na tvoje tričko, těším se na fotky :) O shirtinatoru už jsem slyšela, teď jsem ve stadiu, kdy přemýšlím, co si na tričko dát za motiv :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se taky těším :D Já přemýšlela týden a stejně nejsem spokojená... Mám moc nápadů :D

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.