Kniha, u které si odpočinete... | Hrej hráčem - RC recenze

18857963Název v originále: The Love Game
Autor: Emma Hart
Nakladatelství: Galatea
Žánr: YA, romantika
Série: The Game #1
Počet stran: 248
Čteno: 9. - 11. dubna 2015

Maddie se svými kamarádkami rozjíždí operaci Hrej hráčem. O co se jedná? Maddie svede místního playboye Bradena, a pak ho odkopne, aby si konečně uvědomil, co dělá ostatním holkám. Jenže podobný plán má i Braden se svými kamarády... Co všechno se ale může stát, když se osud rozhodne zkřížit dva zákeřně plány?

Řeknu to hned na začátku: samozřejmě všichni víme, jak to dopadne. Při čtení této knihy vám hned na první stránce musí být jasné, jak příběh Maddie a Bradena skončí. Jenže ani takovými příběhy není radno pohrdat, protože vás můžou mile překvapit...

Ačkoliv je Hrej hráčem kniha založená na obrovském klišé, styl psaní autorky mi hned od začátku sedl a knížku jsem přečetla jedním dechem. Ne kvůli tomu, že nebyla zrovna dlouhá, nebo protože by přetékala napětím a akcí. Ale zkrátka proto, že je občas příjemné nechat na stránkách před sebou plynout milý příběh, který se vám sám odvíjí před očima...

Love Game.
A co říkám na postavy? I když mi hlavní hrdinka nesedla tolik jako třeba Sky, nemůžu si vlastně moc stěžovat. Maddie byla milá a podle popisu bych se jí ve spoustě věcí podobala, což mě upřímně docela překvapilo. Bradena jsem si ale bohužel tolik neoblíbila. Ne, že bych proti němu vyloženě něco měla, ale už samo jméno Braden se mi zdálo divné - připomíná mi Brandona...

Ovšem největším a nejmilejším překvapením pro mě byly vedlejší postavy - především Maddiiny kamarádky. Každá byla jiná a skvěle se doplňovaly, takže dohromady tvořily skvělou partu. Nejvíce jsem si oblíbila právě Megan,jež bude hlavní postavou druhého dílu této série, na který se už jen kvůli ní moc těším.

Pokud hledáte milou knihu na jednorázové čtení, která vám na tváři dokáže vykouzlit úsměv, našli jste přímo to pravé ořechové. Jestli jste ale přišli pro akcí nabitý román s překvapivými objevy na každé druhé stránce, můžete zase o dům dál. A můžu vás ujistit, že i když se Hrej hráčem zakládá na klišé, bude se vám opravdu líbit.

Musím ještě jednou zdůraznit, že jsem si u čtení skvěle odpočinula, což už jsem dlouho potřebovala. A právě k odpočinku je tato kniha perfektní, i když sama o sobě perfektní nejspíš není. Přesto mám pocit, že ji možná hodnotím výš, než bych sama čekala...



Kniha: 4/5
Obálka: 2/5

Děkuji internetovému knihkupectví KNIHCENTRUM.cz za poskytnutí recenzní e-knihy. Hrej hráčem si můžete v papírové podobě pořídit zde, jako e-knihu zde.

Krásný Den knihy vám všem!
Marky

Komentáře

  1. Tahle série se mi strašně líbí, opravdu super oddychové čtení. Třetí díl je ale teprve úžasný.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Strašne skvelá autorka! Prvý diel je jednoznačne najlepší. Druhý sa dá a ten tretí ma najviac sklamal. Teším sa na Hrej Vabank a verím, že bude pecková :) Autorka vie naozaj dobre písať a zaujať aj všedným príbehom. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Tak to si s Charmedkou dost protiřečíte. První díl se mi líbil a na druhý se těším kvůli Megan, tak snad mě nezklame...A souhlasím, autorka píše opravdu dobře :)

      Vymazat
  3. Mně se tento první díl série moc líbil! Se stejným očekáváním, který jsem měla u první knihy, jsem se pustila do Hrej tajně a ta mě zklamala, bohužel. Každopádně chci dát téhle sérii ještě šanci a na další díly se chystám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady se to vážně hemží různými názory! No, snad se mi ten druhý díl přece jen bude líbit :)

      Vymazat
  4. Tenhle díl je nejlepší. Ten jsem přečetla za jednu noc, ale Hrej Tajně jsem četla dlouho a ten třetí jsem nedočetla. :)
    Doufám, že se ti další díly budou líbit víc, než mě. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.