G | Abeceda knihomola


Ahojky!
Je úterý, takže přicházím s dalším článkem do nového projektu, který pořádám spolu s Kristý. Pokud byste se chtěli přihlásit, instrukce najdete tady. (Nemusíte začínat souběžně s námi... Můžete si vytvořit vlastní abecedu, nebo můžete začít až od dalších písmen, abyste měli své články stejných písmen ke stejnému datu.) Tentokrát tu mám písmeno G, které mi dalo docela zabrat...


Goodreads
Kdo nezná Goodreads - ráj pro knihomoly z celého světa, ten by to měl urychleně napravit. Goodreads je vlastně taková sociální síť pro všechny milovníky čtení, autory, překladatele a všechny, kdo mají s knižním světem něco společného. Můžete tam sdílet a hodnotit knihy, které jste četli nebo právě čtete, pořádat společná čtení nebo read-a-thony, zahrát si různé knižní kvízy, hlasovat v anketách či třeba položit několik otázek svému oblíbenému autorovi. Zkrátka a dobře rozhodně stojí za to se tam podívat.


Green, John
Kdo by to byl čekal, že se v mé abecedě objeví John Green, že? No, asi všichni - buďme realističtí... Tohoto autora a především jeho myšlenky, způsob, jakým je formuluje, a skvěle propracované postavy nikdy nepřestanu vychvalovat. A netvrďte mi, že jste od něj nečetli ani jednu knihu. Nevěřím. A pokud je to vážně tak, běžte si nějakou přečíst, a pak se vraťte a dočtěte to. Tak? Hotovo? Skvěle, teď přečtěte další a postupujte do přečtení všech jeho knih.


Gier, Kerstin
Ano, tentokrát se v mém článku objevili hned dva autoři. Bohužel (nebo snad bohudík?) obě jejich jména začínají na stejné písmeno, takže se mi tu sešli... Knihy Kerstin Gier sice na ty od Johna Greena nemají, ale přesto jsou opravdu krásné a po jejich dočtení vám zůstane takové to příjemné kouzlo, které já osobně považuji za potvrzení dobré kvality knih. Už se moc těším, až vyjde Druhá stříbrná...


Používáte Goodreads? Máte rádi Johna Greena a Kerstin Gier?
Marky

Komentáře

  1. Tušila jsem, že goodreads si asi v abecedě neodpustí nikdo. Ale přesto jsem ho tam taky zahrnula :)
    Johna Greena mám ráda, ale asi ho neřadím zas tak vysoko, jako ty :D Je to sympaťák, Hvězdy se mi dost líbily, ale upřímně jsem ráda, že daly vzniknout filmové adaptaci, protože tam mě zasáhla daleko víc, než knížka. Aljašku ráda nemám.
    Těším se na Příliš mnoho Kateřin. Vidím to tak, že si ji koupím na Světě knihy :) A ráda bych si přečetla Will Grayson, Will Grayson. Ten koncept mě hodně zaujal a asi po ní sáhnu dost brzy :)
    Musím si přečíst Drahokamy. Čekají na mě ve čtečce už dobré dva roky a já na ně pořád kašlu :D
    Príma příspěvek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě abych si ho odpustila - je to ráj! I mně se líbil film< což jsem opravdu nečekala, ale byl vážně dobrý... Já zase nemám ráda Papírová města. Taky si je tam mám v plánu pořídit - obě :) Díky, tvůj taky, jen jsem ho ještě neměla čas okomentovat - jdu na to ;)

      Vymazat
  2. Vážně jsem od Greena ještě nic nečetla, ale jednou to hodlám napravit ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Greena mám hodně ráda. A sérii Drahokamy bych si hrozně ráda přečetla. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.