F | Abeceda knihomola



Ahojky!
Je úterý, takže přicházím s dalším článkem do nového projektu, který pořádám spolu s Kristý. Pokud byste se chtěli přihlásit, instrukce najdete tady. (Nemusíte začínat souběžně s námi... Můžete si vytvořit vlastní abecedu, nebo můžete začít až od dalších písmen, abyste měli své články stejných písmen ke stejnému datu.)Tentokrát tu mám písmeno F, které bylo opravdu těžké...


Fantasy
Co je to fantasy žánr už sna všichni víte, ale kdyby ne, klikněte sem. Já jsem k tomuto žánru nikdy žádný extrémní vztah neměla (až na Harryho Pottera pochopitelně), protože čtu více sci-fi a contemporary než právě fantasy. K žánru jako takovému sice pevné pouto nemám, ale k některým konkrétním knihám ano... Přesto nejsem a asi už nikdy nebudu takový ten klasický milovník fantasy knih - i když je mám ráda.

add a captionCoffee

Frakce
Přemýšleli jste někdy nad tím, do jaké frakce z Divergence byste patřili? Já mnohokrát a dospěla jsem k názoru, že jsem ukázkový odpadlík... Jen se podívejte, jak se v životě (občas) chovám:
Odevzdanost - Vezme si poslední sušenku.
Mírumilovnost - Vrazí někomu facku.
Upřímnost - "Ty šaty jsou... no... hezký..."
Neohroženost - "Ááá, pavouk!"
Sečtělost - "A tohle je co?" zeptá se při pohledu na kvadratickou rovnici.


Fictional boyfriends
Ano, napsala jsem to anglicky, protože uznejte, že fiktivní kluci zní fakt divně... ta ucha, Přiznejme si, že většina mužských knižních postav je mnohem lepší než ti bázni v reálném životě. Dobře, to už trochu přeháním, ale i tak - Boys in books are just better. Neznám nikoho, kdo by jimi opovrhoval, kdyby se mu připletli do cesty. To by musel být naprostý blázen!

True ☺️Some Stories Live With Us Forever | via Facebook

A vy? Máte rádi fantasy? Do jaké frakce byste patřili?
A co vaši oblíbení "fictional boyfriends"?
Marky

Komentáře

  1. Fantasy je můj nejoblíbenější žánr, ale taky nemůžu říct, že by mi sedělo všechno ;) A Fictional boyfriends opravdu pobavili (né že bych nesouhlasila :D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony jsou fantasy knihy vůbec ty nejrůznorodější... No vidíš, oni nakonec souhlasí skoro všichni ;)

      Vymazat
  2. U těch frakcí bych to viděla podobně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě... Nevím, jak jim to mohlo tak dlouho fungovat :D

      Vymazat
  3. Já velký milovník fantasy nejsem, ale teď čím jsem starší tak se občas na nějaký film kouknu. Někdy bych si ráda přečetla fantasy knížku, ale nevím jestli mě bude bavit. Ty frakce jsou skvěle napsané. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nějakou zkus, jen tak odsoudit celý žánr se nevyplatí... Díky :)

      Vymazat
  4. Mě jako první napadlo slovo FINANCE, jelikož ty každý knihomol potřebuje. Však leckdy je, buď nemá, nebo je nechce investovat :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, vidíš, to mě vůbec nenapadlo! Máš naprostou pravdu! když ono je toho tolik...

      Vymazat
  5. Výborně zvolená slova :D. A s těmi frakcemi jsme na tom podobně :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám fantasy docela ráda. A nevím kam bych se zařadila :D :D A jak mě znáš- Newt :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty bys byla asi v Mírumilovnosti nebo Neohroženosti. Což si dost protiřečí, ale myslím, že do obou bys zapadla ;)

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.