Destrukční deník #9


Salut!
Pro dnešek tu mám další fotky ze svého Destrukčního deníku... Poslední dobou se mu věnuji čím dál více, takže méně čtu. Jsem zkrátka nepoučitelná. Ale nebojte, pořád na vás čeká spousta recenzí... Ale teď už honem k fotkám!

 Konečně jsem se dostala ke zkrášlení dvoustrany se jménem...

 
Tahle verze známé básničky je moje nejoblíbenější... A povedly se mi ty růžičky! :D

Můj oblíbený citát... Tajný vzkaz vám pochopitelně ukazovat nebudu, jinak by už nebyl tajný ;)

Tohle je jedna z mých oblíbených stránek. Vazbu jsem poničila hned na začátku, ale tuhle stránku jsem upravila až teď...

Na fotce vypadá ta zelená mdle, ale jinak je to docela zářivá barva!

Tenhle úkol jsem si také dlouho šetřila, ale už je konečně hotový...

Přemýšlela jsem o zkompostování části stránky, ale nakonec jsem to zavrhla.

Půjčila jsem si kamarádčiny izolepy, abych mohla udělat i druhou stranu posledního úkolu...

 
A na závěr ještě dvě makro-fotky...

Pořád ještě přemýšlím nad WTJ videi... Měli byste zájem? :)
Marky

Komentáře

  1. Opět úžasné stránky! :) Nepřerušovanou čáru chci dělat podobně tak snad mi to vyjde, a moc se mi líbí ty izolepy, já už doma žádné nemám (musím to napravit O_O) A kreslení za chůze/ve vlaku.. apod.. se mi moc líbí, ten nápad s malými obrázky je fakt roztomilý :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky ) Já si je taky musím pořídit - tyhle jsou od kamarádky... No, je to takové jednoduché, no :D

      Vymazat
  2. Krásný! Opravdu úžasný! To já se teď naopak věnuju hlavně čtení a Destrukční deník jsem už hezkou chvíli neotevřela, ale o prázdninách na něj snad budu mít víc času :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Já u něj často poslouchám audioknihy ;)

      Vymazat
  3. Skvělá práce :D Hlavně ten nápad s bludištěm je geniální :D

    OdpovědětVymazat
  4. Super! :D Ty růžičky se ti opravdu povedly, závidím! :D A stránka - poničte vazbu - je skvělá, moc se mi líbí, jak je to barevné. :) Já jsem zase na stránce, kde máme jednotlivé strany očíslovat nakreslila plno barevných čísel a taky se mi to líbí. :D
    https://instagram.com/p/1Ny6Q5hqsw/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já mám ráda barvičky ;) Tu fotku jsem ti dokonce okomentovala, mám ji podobnou! :D

      Vymazat
  5. Ami: Bože to je nádhera!! Staršně se mi to líbí. Můj Destrukční deník vypadá...no...strašně :D Je potrhaný, ožužlaný (ano, už jsem ochutnávala stránku, ble) a plno dalších nechutností :) ALe je to Destrukční deník, takže co, ale s Tohle není kniha to plánuji udělat elegantně, takže uvidím.
    A videa by určitě potěšila!
    Pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :) Určitě nevypadá strašně navíc má se zničit, nebo ne? Tohle není kniha bych si chtěla koupit až deník dokončím - takové předsevzetí ;) Beru na vědomí a ještě jednou děkuji :)

      Vymazat
  6. Paráda! :) Myslím, že mám tvůrčí komplex z majitelů Destrukčních deníků - jeden šikovnější než druhý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky... Já mám spíš teorii, že ti, co jejich deníky nejsou hezké, jejich fotky neukazují ;)

      Vymazat
  7. Krásné! :) Hlavně to poslední s izolepami je boží.

    OdpovědětVymazat
  8. Ty seš geniální :) já bych vůbec nevěděla, co tam kreslit nebo psát. Už mnohokrát jsem v knihkupectví držela deník v ruce, ale nikdy jsem si ho netroufla koupit, protože by prostě zůstal ve stejné podobě...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Óóó, děkuju! Existuje spousta inspirací a je to hlavně o tobě... Ani já jsem deníku na začátku moc nevěřila, ale vyplatí se mu dát šanci ;)

      Vymazat
  9. Z destrukčního deníku jsi udělala kreativní deník. Nádhera!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.