Destrukční deník #8


Ahoj,
pro dnešek tu mám další fotky ze svého Destrukčního deníku... Při jeho tvoření většinou poslouchám audioknihy, protože u něj sedím poslední dobou více než u čtení. Proto jsem také stihla spoustu úkolů a mám vám co ukázat :)

Nejdříve vám musím ukázat úkol, který jsem splnila už dávno, ale zapomněla jsem ho vyfotit...

Na této dvoustraně jsme se hodně vyřádila...

 

 
A našla jsem spoustu nových funkcí ve svém foťáku, tak experimentuji :)

I plnění tohoto úkolu jsem si užila (i když jsem následně zjistila, že ty propisky nejdou rozmazat)... Pravou stranu dělala malá sestřenka, levou já.


Tady mě dlouho nic nenapadlo, když tu najednou...

 
Další detaily ;)

I tento úkol jsem splnila a přidala k němu svůj oblíbený citát...

 
Ani náhodou, ta je moje :D

A nakonec malý detail...

Vlastníte Destrukční deník?
Máte vyplněné některé z těchto úkolů?
Jak moc se liší váš deník od mého?
Marky

Komentáře

  1. Máš moc pěkně splněné úkoly. Líbí se mi, že máš všechno krásně barevné a celkově pozitivní. :)

    Já mám verzi v angličtině a taky mám na blogu splněné úkoly. :) Kdyby ses chtěla kouknout, tak zde:
    http://www.ctemeoba.cz/search/label/Wreck%20this%20journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Pozitivní to tak nějak vychází samo... Určitě se podívám :)

      Vymazat
  2. Opravdu skvělé! Hlavně to poslední se mi strašně moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny úkoly jsi splnila moc krásně, hlavně ta poslední stránka se mi líbí, je úžasně barevná! :) Já jsem si Destrukční deník už pořídila též, ale bohužel na něj teď vůbec nemám čas. Ovšem až bude tohle časově náročné období za mnou, určitě plánuji se do Deníku pořádně pustit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, já jsem poslední dobou skutečně optimistická :D Doufám, že i Ty se k Destrukčnímu deníku dostaneš co nejdřív a užiješ si jeho vyplňování ;)

      Vymazat
  4. Ani jeden z úkolů, co tu máš, jsem ještě nedělala, ale máš to krásné! Asi to využiju jako inspiraci! :D Obzvlášť ten poslední obrázek... ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný... Už se dlouhou dobu odhodlávám ke koupi =)
    http://ggeek.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Další krásné fotečky, jsi velmi kreativní osoba! :))

    OdpovědětVymazat
  7. já přemýšlím, že si koupím Tohle není kniha :)) jinak úkoly máš pěkně splněné :))

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné :) Obzvášť se mi líbí to "EKG" jak to nazývám :) :D
    A ta poslední stránka je taky úžasná :) však víš, skvělé jako vždy! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, vlastně to mělo být EKG - dobrý odhad :D Díky, jako vždy ;)

      Vymazat
  9. Moc hezké :) Já destrukční deník nemám, ani zatim neplánuji, že bych si ho pořídila. Myslím, že to není úplně pro mě, má kreativita by na to nestačila. Ale darovala jsem ho kamarádce, protože já ráda pozoruji kreativní lidi a ještě raději jsem, když mohu jejich kreativitu nějak rozvíjet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) To věřím, držím kamarádce palce :)

      Vymazat
  10. Jsi ohromně kreativní! Tvůj Destrukční deník je vážně parádní kousek. Tak si říkám, co na to říká Kerri Smith, jestli vidí na netu takové parádní ukázky.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.