D | Abeceda knihomola


Ahojky!
Je ostuda, když i organizátorka projektu publikuje článek do svého projektu pozdě. Ale stalo se, co se stalo...
 Pokud byste se chtěli přihlásit, instrukce najdete tady. (Nemusíte začínat souběžně s námi... Můžete si vytvořit vlastní abecedu, nebo můžete začít až od dalších písmen, abyste měli své články stejných písmen ke stejnému datu.)
Tentokrát tu máme písmeno D!


Dashner, James
Styl psaní tohoto autora mi opravdu přiroslt k srdci. James Dashner dokáže napsat napínavě snad i nákupní seznam (ano, zase ten můj oblíbený citát)... Hlavně si nikdy neříkejte, že přečtete ještě kapitolu, protože na konci kapitoly vám pan Dashner naservíruje překvapivé odhalení nebo cokoliv jiného, co vás donutí číst dál. Pokud tohoto autora neznáte, určitě znáte minimálně jeho sérii Maze Runner (první díl se jmenuje Labyrint: Útěk, druhý díl nese název Spáleniště: Zkouška). Doufám, že třetí díl vyjde v češtině co nejdřív, protože konec Dashnerových knih je mnohem horší než konec kapitol...

CAnt wait 😱

Destrukční deník
O téhle mé posedlosti už nejspíš víte, ale mně se na D zkrátka vybavil hned... Destrukční deník sice není v pravém slova smyslu kniha, ale spíše kreativní projekt. Pokud ho neznáte, měli byste to co nejdříve napravit! Na každé stránce Destrukčního deníku najdete úkol, který musíte splnit. Cílem je vlastně deník zničit, protože motto zní: Tvořit znamená ničit. Na tomto odkaze najdete všechny moje příspěvky z Destrukčního deníku a až ho dokončím, ráda bych natočila 'Flip Through' video... Snad se mi to podaří.


Dystopie
Vzhledem k tomu, že mě dystopie přivedly ke čtení, bych je tu nemohla nezmínit. Jako první jsem četla Hunger Games a hned poté divergenci, Labyrint: Útěk... A už to šlo jako po drátkách. Jeden čas jsem četla pouze dystopie, ale pak jsem je zase nemohla ani vidět, protože jsem se jich tak trochu "přejedla"... Teď už na nich tak závislá nejsem a ani mi nevadí, ale především Hunger Games mi zůstaly jako moje srdcovka a nejoblíbenější trilogie vůbec. Každopádně ti z vás, kteří ještě žádnou dystopii nečetli, mají co napravovat, protože tyhle knihy vám můžou dát mnohem víc, než se na první pohled zdá...

♥ Follow me i’ll follow back ♥ Twitter: @Luli_GreyWelcome to...

A co vy? Četli jste Labyrint? Plníte Destrukční deník? Co vy a dystopie? A nakonec: co vás napadá na písmeno D?
Marky

Komentáře

  1. Skvělé asociace! :) Dashner je super spisovatel, zatím jsem četla jen Labyrint a chystám se na druhý díl. Z jedničky jsem byla naprosto nadšená! A Destrukční deník je jeden z nejlepších kreativních nápadů! :) Musím si zase brzy najít čas a něco vytvořit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Mně se druhý díl líbil mnohem víc než první, tak snad Tobě bude taky :) A čas si určitě najdi ;)

      Vymazat
  2. Zbožňuju všechno :D Tentokrát ses mi trefila přešně do vkusu ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Dystopie! Dystopie! Můj nejoblíbenější žánr! Hunger Games, Divergence... Trefa do černého! Destrukční deník mám doma (ale v angličtině) :) a dobrých pár stránek už tam mám vyplněných. Labyrint:Útěk jsem četla, ale bohužel se mi moc nelíbil...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? Taky je mám ráda :) Zkus druhý díl Labyrintu, je mnohem lepší ;)

      Vymazat
  4. Spáleniště si šetřím právě do doby, než vyjde i třetí díl, protože si pamatuji své zoufalství po dočtení Labyrintu...chci si ušetřit nervy, že nemám po ruce další díl :D
    Věděla jsem, že určitě zmíníš Destrukční deník :) Kdo jiný by ho měl zmínit, když ne ty :)
    HG taky miluju :) Momentálně je mám rozposlouchané jako audioknihu :) Stojí za to i v téhle formě :)
    Skvělé asociace :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, ty nervy tam jsou no :D Musela jsem ho zmínit - když už ne kvůli sobě, tak kvůli Tobě! :D Vážně? To bych i je měla pořídit :)

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.