20 vět, které spolehlivě vytočí knihomola. | Saturday supposing

Bumyavscrgu2l98q73t45s3t690vsi5n

Hojlikoma!
Pro dnešek jsem se s vámi rozhodla podělit o dvacet vět, které spolehlivě naštvou každého správného knihomola. Většina z nich pochází od neknihomolů z mého okolí, kteří ve vytáčení mě našli nový koníček. Předesílám, že věty nejsou seřazeny podle účinnosti, ale spíše podle toho, v jakém pořadí mě napadly. Ke každé z nich jsem napsala svůj krátký komentář...
Tak hurá na ně!

Amen to that1. Proč pořád čteš?
A proč (ty) ne?

2. Mohla bys mi doporučit nějakou krátkou knihu?
Stačí 800 stran? To ti uteče jako voda!

3. Proč to čteš? Vždyť je film!
A ještě ke všemu je určitě lepší, že ano? Pochopitelně.

4. To jsi vážně utratila tolik za knížky?
Jo, vážně. A není mi to líto, protože oblečení mám dost.

5. Nevadí, že jsem to trochu polila?
Nevadí, když mi koupíš novou knihu a ještě jednu k tomu. Pokud ne, samozřejmě se s tím také smířím - tedy poté, co ti tu knihu otluču o hlavu a půjdu si koupit novou.

6. Neseď tady s knihou a jdi se trochu bavit! YOLO, ne?
Ne. Protože člověk, který čte, prožije miliony životů. Člověk, který nečte, žije jenom jeden (You Only Live Once).

Cry here 7. Jak dlouho ti trvá přečíst jednu stránku?
To to mám jako stopovat nebo co?

8. Co to čteš?
Knihu. A neruš mě, když čtu.

9. Ty vážně brečíš, protože umřela nějaká knižní postava? Jsi praštěná?
Jo, vážně a ne, nejsem.

10. Čtení je nuda.
Co prosím? A to tvoje nicnedělání je co? Nejvyšší forma zábavy?

11. Jak to, že čteš tak rychle? Mně to vůbec nejde!
Vážně? To mě ani moc nepřekvapuje vzhledem k tomu, že čteš pět minut týdně.

12. Proč chceš k Vánocům/narozeninám další knihu, to jich nemáš doma dost?
Ne, nemám.

13. To ti vážně vadí, že je ten druhý díl, jinak vysoký?
Ano, vadí. protože pak vedle sebe v knihovně vypadají naprosto příšerně.

14. Ty mě zase nevnímáš! Přestaň číst!
Nepřestanu, protože ta kniha je rozhodně zajímavější než to, s kým se Pepa rozešel a kdo ti lajknul fotku. (Tímto se omlouvám všem Pepům knihomolům.)

15. Na co záložku? Vždyť můžeš ohnout roh! 
No to tedy opravdu nemůžu.

16. Pýcha a předsudek? To je taky kniha, jo?
(Tady mi došla řeč.)


17. To jako nemáš co číst? A co ty dvě knihovny?
Nemám! Jenom jedna z nich je moje TBR polička!

18. Ahá, Jana Eyerová, ta herečka, žejo?
Ne.

19. Jaká je tvoje oblíbená kniha?
Co se na tohle dá odpovědět? proč máš tak blbé (pardon) otázky?

20. Příští díl vyjde v originále v roce 2017. A v Česku to nevyjde, nějak se to neujalo...
To jako vážně?

Jaké věty vytočí vás? Trefila jsem se?
Ještě pochopitelně existuje mnohem více vytáčecích situací, ale ty si nechám na jindy...
Marky

Komentáře

  1. Pane bože to je dokonalý :D :D U některých vážně brečím smíchy, a soucítím s tebou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, soucit potřebuju :D Po těch dvou hodinách vymýšlení těch nejlepších/nejhorších vět ano :D

      Vymazat
  2. Jojo, to znám jako své boty :D Hlavně č. 8 slyším v podstatě každý den ve škole, protože o přestávkách čtu. A to je pořád: "Co to čteš?" Už mě to fakt pěkně vytáčí. Ale zbytek těch bodů znám taky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto taky ve škole nečtu. Ne, když nemusím. Už mě ta věta ale pronásleduje, i když nečtu, protože všichni vědí, že nějakou tu knihu v tašce mám :d

      Vymazat
  3. Fantasticky trefné odpovědi. :D Samozřejmě nejvíce pobavila pětka. XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale kdyby se to stalo Tobě, asi by ses nesmála... Nakonec jsem jako omluvu dostala jinou knihu :D

      Vymazat
  4. To je tak skvělý článek. Rozhodně s nimi souhlasím. Škoda že má rodina nečte to by se potom na všechno neptaly. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mamka čte, ale to hromadění knih stejně nechápe :D

      Vymazat
  5. Vtipné, obzvlášť Jana Eyrová - ta herečka, mě fakt pobavila. =) Mě by asi nenaštvaly všechny - třeba přes ohýbání růžků bych se nějak přenesla (nejsem ten knihovo-opatrovnický typ knihomola, nevadí mi, když knihy vypadají čteně a ohnutý růžek mezi to patří), ale ne že bych to tvé naštvání nechápala. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já tedy knihovo-opatrovnický typ jsem, ale hlavně nemám ráda, když mi v tomhle ohledu nějaký nečtenář radí :D

      Vymazat
  6. Jak tak na to koukám, asi si umím vybrat správný přátele, protože mně tyhle otázky nikdo neklade. Teda, krom toho, co čtu, ale to mi zrovna přijde jako docela běžná otázka, když vidím někoho známýho číst... =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bohužel většinou nejsou kamarádi, spíš spolužáci, se kterými si právě nemám moc co říct :D A ano, je to celkem běžná otázka, ale když si chci číst, chci si číst. V některých situacích bych za ni zkrátka vraždila :D

      Vymazat
  7. Výborný článek :D S většinou otázek se taky denně potkávám :D ale nejvíc mě rozčiluje, když mě někdo otravuje při čtení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! To má vlastně vyjadřovat otázka "Co čteš?"... Chtěla bych někdy napsat i pár situací, které knihomoly spolehlivě naštvou... Tak uvidíme ;)

      Vymazat
  8. mňa zas najviac štve otázka: ktorá je tvoja obľúbená kniha... ja si fakt neviem vybrať, a napríklad knihy, ktoré som čítala pred pár rokmi, a potom som si ich prečítala znova, a páčili sa mi omnoho viac.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.