Emoji Book TAG




Od Kristý jsem byla nominovaná na Emoji Book TAG. Koluje hlavně po amerických booktubech. V podstatě jde o to, že vyberete 5-6 smajlíků, které používáte ve zprávách na FB nejčastěji a potom ke každému smajlíku přidáte knížku, kterou si s daným smajlíkem pojíte. :)

#1
Face with Tears of Joy
Tenhle smajlík používám nejčastěji ze všech. Označuje pro mě něco vtipného nebo mírně sarkastického. Takových knih je podle mne málo. Knihy, které vás rozesmějí, ale zároveň nejsou křečovitě vtipné. Jsou realistické, ale ne smutné. Sem bych asi nejradši zařadila knihu, kterou jsem včera dočetla. Je to Solitare od Alice Oseman. Je pravda, že to nebyla jenom vtipná a sarkastická kniha (více se dozvíte v brzké recenzi), ale s tímhle smajlíkem si ji na sto procent spojím.

#2
Loudly Crying Face
Význam tohohle smajlíku je asi jasný. Pláč a smutek. Kniha, kterou jsem pro tuto kategorii vybrala, byla za posledních několik let jediná, u které jsem doopravdy plakala. (Ano, schválně jsem vybrala slovo plakat, ne brečet, protože to přece jen má trochu jiný význam...) Nevím, kolik z vás si tiplo správně, ale pro mě je to samozřejmost: Hvězdy nám nepřály od Johna Greena.

#3
Unamused Face
Tento smajlík podle mne vyjadřuje jediné slovo dnešní mládeže: "Seriously?" (To jako vážně?). Tuto hlášku kolem sebe slýchám opravdu často. Kniha, kterou si okamžitě vybavím se jmenuje S tebou už nikdy a napsala ji Alexandra Potter. Když jsem ji četla, tahle hláška mi vytanula na mysl hned několikrát... Zbývá dodat jediné: To jako vážně?

#4
Smiling Face with Heart Shaped Eyes
Samozřejmě musím také přidat smajlík, který pro mě značí zvláštní nebo speciální knihu. Knihu, do které jsem se doopravdy zamilovala. A zároveň knihu, na kterou jsem se neodvážila napsat recenzi a nevím, jestli se někdy odvážím. Bojím se, že bych zkazila svůj dojem a názor na ni. A je to samozřejmě... pam pam pám... třetí díl Hunger Games - Síla vzdoru od Suzanne Collins. (V neděli uvidím film...♥♥♥)

#5
Weary Face
Tenhle smajlík pro mě znamená něco, co mi bylo hrozně líto. Třeba když mi kamarádka oznámí, že dneska nemůže přijít, protože se musí učit... Nepožívám ho sice až tak často, ale přesně vystihuje knihu, která sice byla úžasná a hrozně se mi líbila ale na konci jsem byla zklamaná, ne proto, že ta kniha byla špatná, byla skvělá, ale zkrátka... jsem se cítila zklamaně, bylo mi to líto... A o které knize mluvím? Je to Labyrint od Jamese Dashnera. Líbil se mi moc, ale byla jsem zklamaná z toho, že jsem uhodla zápletku...


#6
Face Throwing a Kiss
Některé smajlíky mají více významů. Když používám tento, většinou si z někoho dělám legraci nebo se ho snažím povzbudit. Kniha, kterou jsem k němu vybrala, je oddychovka, u které se můžete usmívat, a která je plná lásky. Je to pochopitelně Selekce od Kiery Cass. Tato kniha sice nemá nic společného s popichováním druhých, ale spíše s povzbuzením. No, více se rozepisovat nebudu... Přesvědčte se sami :*


A jaké knížky byste přiřadili vy? Četli jste některé z mých smajlíkových knížek? Tenhle článek je TAG, takže bych měla někoho nominovat... nechci ale nikoho do ničeho nutit, a tak to nechám na vás. Nominuji každého, kdo si přečte tento článek a bude se chtít zúčatstnit ;)
A nezapomeňte na úsměv :)
Marky

Komentáře

  1. Tak to je super tag! :) Možná, že se do něj pustím. :)
    Bohužel, z tebou vybraných knih jsem četla pouze Sílu vzdoru a Hvězdy nám nepřály.
    Ale třeba Solitare bych si chtěla přečíst moc. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý tag! :) Ještě jsem ho nikde na jiném blogu neviděla, tak mě zaujal :) Plakající smajlík a Hvězdy nám nepřály, to k sobě dobře sedí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Četla jsem Hvězdy a Selekci - s oběma souhlasím! Solitaire dostanu k vánocům a hrozně se těším! O labyrintu jsem slyšela, ale ještě nevím, zda se do něj pustit. Ale vůbec jsem neslyšela o S tebou už nikdy, budu si na tuhle knihu muset posvítit ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenzi na Labyrint a S Tebou už niky si můžeš přečíst u mně na blogu, stačí kliknout na odkaz v tomto článku (samozřejmě jenom pokud chceš)... A Solitare je dokonale sarkastická kniha :3 Těš se ;)

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.