Bookworms | Blogspirace #4

A7w2g3exz9fwgpbskopy8upsoyi3pe5e
Buďte pozdraveni, knihomolové a zbloudilí :)
Je čtvrtek, což znamená, že přidávám meme zvané Blogspirace... Pochází z dílny GrowingUp YA a saz101 a cílem je vytvořit inspiraci pro ostatní knižní bloggery. Tentokrát jsem si vymyslela Bookworms (bookworm znamená knihomol :)

"Knižní kocovina: Neschopnost začít číst novou knihu, protože stále žijete ve světě té minulé." Jak výstižné :D

"Jestli existuje kniha, kterou si chceš přečíst, ale ještě ji nikdo nenapsal, musíš to udělat ty!" Skromnost nade vše. Ale napsat nějakou dystopii podobnou Labyrintu ale bez závěru... no, bez takového závěru, jaký byl... bych mohla. (Ne, dělám si legraci. Nemohla. Chtěla.)

So true..
Tohle tričko musím sehnat: "Kluci v knihách jsou prostě lepší."

This defines me.
"Knihy jsou lepší než lidé." Není co dodat. Pravda.

Yes.
"Mám radši knihy než lidi." To se dá jednoduše vyřešit knižním blogováním ;)

Snad jsem vás něčím inspirovala... A nevyděsily vás moje překlady.
Marky

Komentáře

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.